Dette er en sykkel jeg har litt sansen for. Fin pendlesykkel. Ikke dyr, men heller ikke masser av hester…..
Voge har nå valgt å gjøre motoren til denne allround sykkelen enda større. Og går nå fra 494ccm til 581ccm. Er fortsatt ikke en stor sykkel, men med sine nå 63hk og 57Nm virker denne sykkelen til den personen som liker å kose seg rundt. Og kan jo langt ifra sammenlignes med KTM sin nye 1390GT. (kommer sak på denne og) + denne kommer som A2 fra fabrikk.
Voge har valgt å strekke sykkelen litt for mer stabilitet, og den har nå blitt 15mm lengre enn forrige modell og er nå på 1465mm. Samtidig har setehøyde økt fra 815mm til 835mm. Så nå begynner dette å bli en relativt høy sykkel. Dempere er av typen KYB 41mm upside down front og en monoshock bak.
Sykkelen leveres på 19″ og 17″ felger med Metzler Tourance dekk. Så her tyder det på allround kjøring, og ikke full offroad. Men fortvil ikke, denne tar seg godt ut på grusveier over fjellene i Norge.
For å stoppe denne saken er det montert Nissin calipre og ABS det er mulig å slå av. (står ikke om dette gjelder begge hjul)
Kåper og utseende er mye samme som tidligere. Andre farger vil kommer, så her blir det oppdatert utover.
17 liters bensintank og full-led i alle lamper for å synes godt i trafikken og godt lys i mørket. Vindskjerm er på denne modellen justerbar, og bak vindskjerm finner vi ett nytt digital instrument med IPS teknologi som gjør at du kan koble til tlf og kjøre turn by turn navigasjon.
VOGE er ett prisgunstig alternativ for de som ikke vil bruke for mye penger på en mc og bærer veldig høy kvalitet trass pris.